TBS Newsletter

Jag har lagt händerna över någonting speciellt... TBS Newsletter!

TBS Newsletter är en tidning gjord av eleverna på skolan, eller rättare sagt Business 08 klassen. Som en uppgift på engelska B kurser har de haft i uppdrag att skapa en tidning och det är väldigt bra om jag får säga det själv. Jag vet inte hur dom kommer göra än med marknadsföringen och så vidare men det återstår att se. Dom har i alla fall ypperligt bra idéer om hur de ska lansera den första upplagan och jag hoppas det kommer komma fler.

En liten sneakpeak kan jag däremot bjuda på, inte för mycket och inte för lite av det goda!




//Fanny Vestin, Commerce 08



"Success is to be creative and let your mind speak for it self"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0