Öppet hus, övernattning och julstress!

Hej, hej, HALLÅ!

Nu var det sjukt längesedan jag skrev i denna pheta blogg, men det skall ändras på :)
Jag hoppas verkligen att ni alla mår bra såhär i vintermörkret, och att ni är lika peppade inför julen som mig! Just nu kan man minst sags säga att det händer saker på skolan. Idag drog ett nytt case (microkrediter) igång, övernattningen förbereds för fullt och snart är jullovet här!

I lördags hade vi öppet hus på skolan och det var grymt roligt att få träffa så många nyfikna kids och föräldrar! Jag var där och guidade frågvisa elever och föräldrar genom skolan och svarade på mängder av fårgor, fikade och fick även rappa lite, hehe.
Vi hade även finbesök från Örebro under öppet hus i lördags! Tre fotbollsfrälsta tjejer från TBS Örebro var på plats för att berätta om TBS fotbollsackademi som även vi kommer dra igång nästa år. Roligt för er andra, som har någon form av bollkontroll ;)

Snart är det julavslutning, och julavslutning är lika med övernatting! Jag kan säga att elevrådet är grymt taggade inför vad som komma skall, och redan nu kan jag avslöja att vi har ett eller flera äss i skjortärmen. ;) Det kommer bli filmvisning, pokertunering (som kickas av Responsible Gambling UF), Jeapordy á la Danne, CS-tunering, Julbord och mycket mer. Det kommer att bli ett härligt avslut på det gångna halvåret, tagga till nu!!

Under övernattningen är det tänkt att vi kommer ha en eller flera fotografer på plats för att dokumentera vad som händer, för att sedan dela med oss av det här på den überfeta TBS-bloggen! Grymmt eller vad?



Såhär avslutningsvis så brukar vi oftast klämma till med ett nytt, inspirerande och coolt citat - och denna gång är inget undantag. Dock så är detta citat långt ifrån nytt, men jag tycker att det är minst lika coolt och inspirerande. Ha det gött nu folket, och god jul på er!

"Frihet, jämlikhet och broderskap" -Jean Jaques Rousseau

MED JULIGA OCH LAGOM KULIGA HÄLSNINGAR
CHRISTIAN "CRIPPENATOR" MASAROV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0